HTML

Networking: hálózatépítés vagy tarhálás?

A megosztható, ugyanakkor hordozható közösségi tudástartalmakról.

Friss topikok

Linkblog

2010.02.21. 23:24 kazsu

Félidőben a hálózatunk

Már most hiányzik.

Egyszer egy vizsgafelkészítő kurzus után este kaptam egy emailt egy hallgatómtól: "Már most hiányzik a kis csapat!"  Pedig nem ő volt a legjobb...

Mért jutott ez eszembe?

Mert a közös a mi tanulásunkban és az akkori tanfolyam között az, hogy itt is, ott is vannak a jók, a jártasok, az általam guruknak aposztrofált guruk, meg akik csak épp pöntyögnek.

De ahogy az a hallgató is nem sokkal később levizsgázott, bízom benne, hogy itt is eredményes lesz ez a kitartó küzdelem.

Azon túl, hogy meghallgattam, elolvastam, kommenteztem néhány jó előadást, bejegyzést, feliratkoztam néhány alkalmazásra, és mára már más fordulaton jár az agyam, a legfontosabb számomra e pillanatban az, hogy egy építő közegben vagyok.

És ebben van az erő: hogy a közösség nem hagyja, hogy ellankadj, ellustulj, feladd.

Persze, ez nem menne lelkes és odaadó tutoraink, kulcsi és pp nélkül!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: htk01


A bejegyzés trackback címe:

https://portability.blog.hu/api/trackback/id/tr821779706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása