Mostanában, ahogy a kollaboratív módon elsajátított ill. közvetített tudásról egyre többet hallani, eszembe ötlött, hogy kb. 20 éve részt vettem egy módszertani tréningen Angliában, aminek ez volt a lényege: Hozz létre olyan tartalmat, amit azután frissíthetsz, átírhatod az éppen érdeklődő ügyfél ízlése szerint, aki persze a te általad megfogalmazott dolgokra reflektálva alakítja a tartalmat (interaktivitás), és amit aztán máshol is kamatoztatni lehet.
Akkor még nem tudtuk, hogy emögött a praktikus piaci meggondolás mögött miféle elmélet rejlik. Most meg azt nem tudom, szabad-e egy pragmatikus gondolatot bevinni egy jóval elméletibb közegbe......
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fszl 2010.02.08. 22:54:44
Úgy gondolom nemcsak, hogy SZABAD, hanem BE KELL vinni a pragmatikus gondolatokat az elméleti közegbe. "Az idő olyan mint a kilőtt nyíl - sohasem tér vissza". A pragmatikus megoldások képesek igazán segíteni abban, hogy az elmélet helyes irányba tartson.
kazsu · http://portability.blog.hu 2010.02.08. 23:08:03